NBK Akilles styrelse presenterade en välfylld verksamhetsberättelse och ett positivt resultat på ca 40000 för verksamhetsåret 2019. Styrelsen, tillsammans med klubbens tränare, har hållit kostnadsbudgeten samtidigt som det är fler tränande vilka betalar medlems- och träningsavgifter.

Niclas Andersson lämnar styrelsen i då han fått andra uppdrag i IK Sleipner, NBK Akilles tackar för insatsen och hoppas att våra vägar kan korsas igen. Han ersätts av i styrelsen av Michael Steén, Michael har en bred erfarenhet av både boxning och styrelsearbete sedan tidigare.

Styrelsens sammansättning efterårsmötet:

Ordförande: Per Jensen (Omvald)

Omval Ledamöter: Maria Törnqvist, Jörgen Sürüp

Nyval Ledamot: Michael Steén

Ledamöter kvar: Maryam Al-Azawi, Jonas Hjelm, Camilo Palacios

Supleanter: Delshad Dawd, Leona Sürüp

Erik Krifors och Rolf Kalamark fick fortsatt förtroende som revisorer. Kerim Kalkan fortsätter i valberedningen där även Ebba Stahlberg tar plats.