Börja med Boxning

Tävla

Motionera

Tävla som motionär

NBK Akilles är både stolta och ödmjuka inför att tilldelas priset som Årets värdefulla förening!

Att arbeta med föreningens värdegrund är en långsiktig strategi som ger oss en stabilitet både idag och i morgon. Vi hoppas och tror att vi också ger våra medlemmar möjlighet att utforska andra perspektiv, lär känna sig själva och andra och förstår värdet i att samarbeta.

NBK Akilles är och ska vara en förening där du kan känna dig trygg med att någon ser din prestation, du har ett eget värde och att vi följer dig i små steg mot dina mål. Vem du är, eller vilka förutsättningar och bakgrund du har när du börjar bestämmer inte var du slutar. Resan formar målet och på så sätt når vi längre än vi trodde var möjligt.